Реєстрація компаній у Великобританії

Надаємо послуги з реєстрації британських компаній, управління компаніями, надання юридичних адрес, послуг віртуального офісу, номінального секретаря, реєстрації філій українських компаній у Великобританії, отриманні візи для представника української компанії у Великобританії та повний спектр послуг із створення та управління британськими компаніями.

Продаємо зареєстровані компанії. Закриваємо існуючі компанії.

Реєстрація та управління компаніями здійснюється нашим британським партнером з відповідним фаховим рівнем.

Реєструємо компанії у штаті Делавер, США - Корпорація (Corporation) та товариство з обмеженою відповідальністю (LLC). Надаємо юридичну адресу та супровід діяльності компанії. Вартість реєстрації з юридичною адресою на 12 міс - від 750 євро. Оформлення EIN номерів.


Реєстрація компанії у Великобританії (Англії, Шотландії)


Реєстрація Private Limited Company (Ltd):


До вашої уваги пропонуються наступні пакети послуг:

Послуги/пакетБазовий

Преміум

Платинум
Реєстрація компанії з обраною замовником назвоютактактак
Підготовка всіх документів (статут, установчий договір)тактактак
Надання юридичної адреси на 12 міс., (CV1 2FL)тактактак
Апостилювання документів компанії
тактак
Послуги секретаря компанії на 12 міс.

так

Доставка поштової кореспонденції, документів, які надходять в офіс вашої британської компанії в Україну або інше місце (FedEx/DHL за додаткову оплату, орієнтовно 50 фунтів)

тактактак

Компанія - Private Limited by shares (Ltd)

£455

£575

£695

Тривалість реєстрації2-3 дні2-3 дні5 днів


Вартість реєстрації компанії поза запропонованими пакетами та без допоміжних послуг - 85 фунтів.

Поштові послуги при реєстрації (одноразово) - 15 фунтів.

Обов'язковою умовою для існуючої компанії є наявність реального керівника/директора.

Вимог щодо громадянства та місця перебування директора - немає. Директор може територіально знаходитись в іншій країні (Україна, або будь-яка інша країна). Якщо управління британською компанією директором із-за кордону неможливе або створює певні труднощі, можна скористатися послугою призначення номінального секретаря, який буде виконувати основні функції, пов'язані з функціонуванням компанії.


Реєстрація Limited Liability Partnership (LLP) у Великобританії та LP у Шотландії :

Послуги/пакет

Базовий

Преміум

Реєстрація компанії з вибраною замовником назвою

так

так

Сертифікат про реєстрацію (оригінал)

так

так

Установчі документи

так

так + печатка з аксесуарами

Ціна

£ 195

£ 239


Тривалість реєстрації - два робочих дні.


Зразок сертифікату про реєстрацію:


Апостилювання статутних документів (необхідно для відкриття рахунку у банку), юридична адреса, послуги номінального секретаря, віртуальний офіс-оплачуються додатково.

Прибуток LLP не оподатковується. Оподатковується лише прибуток учасників LLP, але якщо учасники LLP проживають за межами Великобританії - вони не сплачують податок у Великобританії.

Limited Partnership (LP) у Шотландії реєструється з адресами у Глазго та Единбурзі, або власною адресою замовника, якщо така є у Шотландії.

Додаткові послуги, £:

  • Certificate of Good Standing - 77 Зразок LLP, зразок LTDзразок LP Шотландія
  • Certificate of Good Standing (протягом одного дня) - 127
  • відкриття банківського рахунку - 180
  • зміна назви компанії - 47 
  • складання доручення (Power of Attorney) - 15
  • відновлення закритої компанії (administrative restoration). Якщо компанія була закрита, є можливість її відкриття, якщо з моменту закриття не пройшло більше 6 років та компанія здійснювала діяльність на момент закриття. Деталі уточнюйте.

Юридична адреса - це адреса компанії за якою вона зареєстрована органом, який реєструє компанії (Companies House). Всі британські компанії зобов'язані мати юридичну адресу. Лише за юридичною адресою находить все листування з державними установами, банками, рахунки, чеки, податкова документація. Юридична адреса повинна бути вказана на всіх документах компанії, листах, фірмових бланках тощо.

У вартість послуг включено пересилання листів від державних установ (HMRC, реєстратора тощо.) на адресу замовника в Україні.

UTR (unique taxpayer reference) - податковий номер британської компанії. Отримання податкового номеру включено у вартість послуг з реєстрації.

Надання юридичної адреси вашій компанії здійснюється нашими британським партнерами в реально існуючих бізнес-центрах за наступними адресами:

1.Coventry, West Midlands, CV1 2NT

  •   12 міс. - 105 фунтів

2.  London, Dalton House, 60 Windsor Avenue, SW19 2RR

  • 12 міс. - 139 фунтів

3. London, Crown House, 27 Old Gloucester Street, WC1N 3AX

  • 12 міс. - 134 фунти

4. Glasgow, Scotland, G2 4 JR

  • 12 міс. - 129 фунтів

5. Edinburg, Scotland

  • 12 міс. - 129 фунтів

6. Truro, Cornwall, TR1 2XN

  • 12 міс. - 169 фунтів

Наявність офісу, наприклад, за вказаною вище адресою в Лондоні, є досить престижним та іміджевим для вашої компанії. Особа (наприклад, ваш діловий партнер) за певних умов може переглянути офіс та переконатися в існування компанії за вказаною адресою.

За додаткову плату (38 фунтів) буде встановлена мідна табличка з ім'ям вашої компанії.

Якщо є необхідність пересилання кореспонденції, факсів, отриманих на юридичну адресу вашої компанії та відповіді на телефонні дзвінки надаємо послугу віртуального офісу.

Віртуальний офіс у Великобританії.

До послуг віртуального офісу входять:

  • пересилка пошти, яка надходить на адресу вашої компанії;

Ми пропонуємо дві поштові адреси, які ви можете використовувати як поштову адресу вашої компанії у Великобританії:

  • Coventry, CV1 2FL   - 190 фунтів за 12 міс. (кожен наступний рік - 175 фунтів).
  • London, SW16 2RR  - 180 фунтів за 12 міс. (кожен наступний рік - 165 фунтів)

Вартість вказана без пересилання пошти всередині Великобританії або за кордон за необхідною вам адресою. Пересилання пошти здійснюється щоденно з Coventry та один раз на тиждень з Лондону.

Послугою віртуального офісу також може скористатись іноземна компанія, яка не зареєстрована у Великобританії. Наприклад, українська компанія може мати віртуальний офіс у Великобританії.


Номінальний секретар компанії у Великобританії

Послуги номінального секретаря ідеальні для компаній, які не бажають обтяжувати власну діяльність адміністративною роботою з управління компанією або знаходяться поза межами Великобританії та не можуть в режимі реального часу здійснювати адміністративну роботу компанії.

До стандартного набору послуг номінального секретаря входить заповнення бланків та документацій для Companies House (для LLP, LP послуга надається за додаткову оплату ), подача звітності (для LLP послуга не надається ), підписання певних документів за згоди директора та інші обов'язки, узгодженні з власниками та директором компанії, які підтримують функціонування компанії згідно чинного законодавства.

Вартість послуги - 180 фунтів за 12 міс.


Certificate of Good Standin- документ, виданий державним реєстром компаній, про те, що компанія є активною та ніяких дій не проводяться для виключення її з реєстру. Компанія в такому стані не має прострочених річних декларацій та фінансових звітів.

У Великобританії цей документ видає Companies House - державний британський реєстр.

Сертифікати, отримані в Великобританії, мають розширену інформацію про компанію. У більшості країн у Сертифікатах вказується, що компанія в доброму стані і все.

У Великобританії у сертифікаті вказується також:

  •     Ім'я директора, секретаря та акціонера або партнерів компанії
  •     Розмір статутного капіталу компанії (не вказується в партнерствах)
  •     Юридична адреса компанії

Може бути вказана додаткова інформація за запитом.

Сертифікати вимагають банки або контрагенти. Сертифікат можна апостилювати.

Зразок LLP, зразок LTDзразок LP Шотландія

Вартість оформлення, фунти:

  • Certificate of Good Standing - 77
  • Certificate of Good Standing (протягом одного дня) - 157


Бухгалтерські послуги для фізичних та юридичних осіб (Ltd., LLP) надаються кваліфікованими британськими бухгалтерами.

Перелік основних послуг:

  • UTR реєстрація
  • Річний звіт для LTD включаючи СТ600
  • Річний звіт для LLP включаючи SA800
  • Confirmation statement для Ltd. та LLP
  • Self assessment tax return SA100
  • Ведення поточного бухгалтерського обліку
  • Індивідуальне податкове планування для фізичних осіб
  • Податкове планування для компаній та директорів
  • Індивідуальна консультація по податкам та бухгалтерії
  • Апеляції проти штрафів до HRMC

Додаткові послуги та вартість - уточнюйте.


LEI ідентифікатори

LEI- ідентифікатор юридичної особи (міжнародний код ідентифікації юридичної особи, LEI) - унікальний код (20-значний ідентифікатор), присвоєний юридичній особі відповідно до міжнародного стандарту ISO 17442 і застосовується при здійсненні операцій та звітування на фінансових ринках.

Код LEI використовується в якості міжнародного коду ідентифікації при складанні списків осіб, що здійснюють операції з цінними паперами, в якості міжнародного коду ідентифікації юридичних осіб для зазначення в договорі про надання репозитарних послуг.

Міжнародним наглядовим органом, який здійснює нормативне регулювання присвоєння кодів та контроль за підтримкою глобальної системи ідентифікації юридичних осіб, (Глобальна система LEI, GLEIS), є Регуляторний комітет нагляду створений при Правлінні фінансової стабільності. ROC, у свою чергу, створив Глобальний фонд LEI (GLEIF) - організацію, яка покликана підтримувати та розвивати GLEIS, а також здійснювати акредитацію компаній, що претендують на виконання функцій локальних операційних підрозділів (Local Operating Unit, LOU) з видачі та обслуговуванню кодів LEI.

Код LEI присвоюється юридичній особі (компанії, державній структурі) лише за їх запитом або за запитом уповноважених ним осіб.

Дані, що знаходяться у відкритому доступі, включають в себе, крім коду LEI, основну інформацію про юридичну особу, визначену стандартом ISO17442, у тому числі, офіційне найменування, адреса реєстрації та інші дані. Також розкривається інформація 2-го рівня про материнські компанії власників LEI та зв'язків їх з дочірніми компаніями через коди LEI.

Верифікація коду здійснюється 1 раз на рік

Вартість оформлення – уточнюйте.

Тривалість оформлення 1-2 дні.


EORI код – унікальний ідентифікаційний номер, який видається компаніям, які здійснюють діяльність з імпорту, експорту, транзиту товарів через митні кордони ЄС та Великобританію.  

Отримання коду EORI пришвидшує проходження митного контролю та обмін інформацією.  

Отримання коду EORI у Великій Британії займає 2-5 днів.  

Код можна оформити тільки юридичним особам.


Переваги британських компаній: 

  •  прозора система оподаткування (відсутність оподаткування учасників LLP, які проживають за межами Великобританії)
  • мінімальне адміністрування бізнесу державою
  •  управління бізнесом та банківським рахунком з будь-якої частини світу. Директор може знаходитися поза межами Великобританії 
  •  юридична адреса в престижних районах Лондонського Cityта в інших містах Великобританії – лише 125 фунтів на рік
  •  послуги номінального секретаря (пересилка кореспонденції на будь-яку вашу адресу, здача річного звіту) – лише 180 фунтів на рік
  •  реєстрація компанії з підготовкою статутних документів протягом одного робочого дня
  •  створення та управління компанією дешевше, ніж в Україні!
  •  відмінна репутація британських компаній!


Інші розділи в категорії